Friday, January 30, 2009

dua minggu pertama semester 2009... pergh...

tahun 2009 sudah agak lama bermula...aku start masuk balik u pada 18.1.2009..... jadi mcm biasa la..... masa mula2 x kan nk belajaq dh kot.... tapi subject emgineering mathematics..pergh..hari isnin hari pertama class dh start belaajq dh....dasyt btoi... tapi x apa lah...itu hg lecturer tu.... nk wat cmna..x kan nk p kata..." woi doctor.... apa la hari2 first dh mula belaajq..."...yg tu cari nahas namanya....silap2 aku kena lempang....lagi truk kena bar dari exam....hahahahaha

first two weeks aku memang bez.... teramat bez.... bez setakat ni la.... mggu pertama...x la bez sgt...hari isnin klas start pkul 9 pg....tu nak wat cmna...memg dah dtakdirkan...trima je la... tapi ada dua lecture ja... tu yg bez tu....mggu tu x start lagi lab, practical, tutor .....lapang la cket...huhuh... hari selasa..pergh...klas start pkul 8 pg..adus....malas gila nk bgun....dh biasa bgun pkul 11 ke atas ms cuti dulu....tiba2 kena bgun pkul 8 pg...tapi x apa..aku kuatkan azam untuk bgun jgak...akhirnya..terbgun jgak aku..... hari selasa memang padat. hari yg paling padat jadualnya....

hari rabu hr paling bez!!!!!!!!!!!! bez gila!!!!!!!!!!!!! ada dua lecture ja...pkul 11 smpai 1tgh hr....pastu...free.......... yaeh!!!!!!!!!! hari khamis plak....klas start pkul 3 petang....3 petang woi!!!!!!!!!!!
bukan 8 pagi!!!!!!!! dah la tu...satu lecture ja!!!!!!! 3-4 ja!!!!!!!! memang berguling la pagi tu atas katil....begahagah!!!!!!! hr jumaat plak..klas start pkul 10 pg...yg x beznya..ada klas physics 2 jam lpas solat jumaat....3-5..adus...tapi seb bek lecturer physics bez..x boring....sporting...enjoy la jgak belaajq physics waktu tu...walopon mata kuyu ja.....mcm ada permberat 100g d kelopak mata... yg tu untuk mggu pertama...x tengok mggu kedua lg...

yeah.....mggu kedua memang pergh...bez...... hari isnin dgn selasa dh cuti raya cina.....di gabungkan dgn hr sbtu dgn ahad sebelum tu....jadi 4 hari la cuti dowh....pergh...memang main sakan la..... dah la tu..hari rabu 1 ja lecture..pkul 12 tgh hari plak tu...lecture satu lg, subject icis cancel......adus..bez... hari khamis plak lecture start pkul 3 petang....pergh...memang ayam.... hari jumaat..mcm biasa la....pkul 10 pg... dn lepas solat jumaat ada lectuer pkul 3-5 petang.... mggu ni je la aku boleh rileks pon...start mggu depan..pergh...padat dowh..memang padat....no more rest... x dak lg goyang kaki...campoq lab, tutor, practical......pergh....



NI LA JADUAL AKU..hgpa pandai2 zoom la.....kecik gila.....

2 comments:

poksudaus said...

hahaha
aku majoriti kol 8 kot~
hahah

asparagus malaysia said...

x pa pok su... hg hari rabu mcm cuti....aku plak..ada klas..waaa!!!!!