Sunday, November 21, 2010

hari yang paling...ntah la...hahaha...

Alhamdulillah... lama gila x update blog aku... memang dah bersawang, berhabuk, berdebu...suci dalam debu...hahahaha... sejak dua menjak ni, rasa x dak mood nk update... sibuk dgn final exam kot... alhamdulillah... aku tinggal lagi 2 paper... dah selesai 3 paper...hahahaha...separuh jalan dah brader oiiii... harapnya dipermudahkan segalanya...

(pagi2 buta ni update blog memang bes...tenet laju semacam je...mcm cipan lari mencari anaknya yg hilang...)

semalam, hari sbtu...20 november 2010... perang yang paling besar yg pernah berlaku dalam hidup aku di UTP... setakat ni la... sebab apa aku kata perang besar??? sebabnya pertama kali aku amek 2 paper final dalam masa sehari... dua dua subject hardcore plak tu... subject critical plak tu... hahahaha...dah la ad masa 3 hri saja nk study dua dua subject tu... memang terbaek arrr... terbaek dari ladang ternakan ayam...hehehehe...

pagi, paper HYDRAULICS... pasai ayaq ja... hahaha... dan alhamdulillah... boleh la brader... dpt la jwb dgn agak cemerlang...hehehe...bukan nk riak...cuma nk habaq saja...hehehe...tp yg x bestnya paper pgi... tahap kesejukkan dia melampau sgt... ak ingt lemak di bdan ak ni dah mencukupi menepis segala particles from air-conditioner....aku ingt kulit ak dh tebal sgt dah dn boleh tahan sejuk... ak p la msuk dewan dgn pakai biasa je la...x dak sweater apa..aku tgk kwn2 ak, semua pakat pakai sweater... dalam hati..."x tahan sejuk tu..." hehehe... sekali, nak amek... x sampai setengah jam dalam dewan, memang otak beku arrr... memang bleh dapat brain freeze... giler arrr...memang sejuk tahap cipan punya... tu la...tdi berlagak...ni dh kena padah dia... tgn tu, dok pegang pnsel, x boleh nk tulis ngn proper... brapa kali ak tarik hingus...kuar balik, tarik lgi...kuar balik...hehehehe... sejuk dia tu sampai wat kulit ak yg lembut ni...(lembut la sgt...) jadi keras semcam je... hehehe... abis2 paper je, trus blah arrr...x tahan doe dok dalm dewan tu lgi... brrrr.....

paper kedua plak... petang tu...2.30 petang... subject PROBABILITY AND STATISTICS.... subject math... tapi paper ni...adussss... waaaa..... sob3.... alhamdulillah...boleh la buat...tpi berlobang lobang je... x pe la... dh lepas, dh buat dah...berserah, tawakkal je la... tapi yg ak x tahan time paper ni...bukan lagi sebb sejuk...ak dh bwk sweater dah...pengajran dri pgi tdi...hehehe... yg x tahannya... ak yg blur jwb paper ni... siap ad lg brader sbelah ak tnya, "azfar, mcm mna nk wat soalan ni??? tolong2...ak x reti.." aik... ak yg x reti ni pon...ad orng bleh tnya ak lgi... ak pn tnjuk la jln kira dia...nseb bek pengawas x nmpk...hahaha... ntah btul, ntah x jln kira tu...huhuhu...tpi agak mnyedihkn jgak la...apa yg aku baca... x msuk...msuk yg ntah ap2... hehehe...sebab aku x baca ap yg msuk tu...hehehe... ok la... aku bersalah...hehehe...

apa2 pon... memang rasa lega cket... 3 paper hardcore dh abis... tggal lg 2 paper yg hardcore jgak la... x pa... rileks2 dlu...santai2 dlu... foya2 dlu... hehehehe...

usah kau pergi membawa duka,
daku di sini di sisimu sentiasa,
bila diriku terseksa kaulah penawarnya,
bila kau terluka dakulah penyembuhnya...

tersemai rindu antara kita,
walau jauh di mata di hati dekat sentiasa,
janji kasihmu kuiikat setia,
cintaku padamu untuk selamanya...

buat dirimu kekasih hati,
bersama menggapai cinta nan suci,
jangan dinodai bisikkan hati,
teguhkan iman melayari bahtera cinta ini...


sori2...iklan sebentar...apa2 pon....

AKU X MAU JUMPA DAH SUBJECT2 NI SEM DEPAN !!!! X MAU !!! X MAU !!! DAN X MAU !!! WAAARRRRGGGGHHHH !!! BLAH ARRRR !!! WAAAAA....X MAU..... CEQ X MAU.... SOB3... T_T...CUKUPLAH HNYA SEKALI AKU JUMPA DEME SMUA NI... AKU NK JMPA KOME YG LAIN PLAK...WAAAAAA....

5 comments:

Anonymous said...

kamu tidak jujur...mn bleh bg org tiru... g esq x?

asparagus malaysia said...

hehehe....sya g esq...tp tgk muka mmber ak tu...sian sgt..x smpai hti biaq kt dia trgapai2..huhu...

Anonymous said...

kena kuatkan iman kamu lg eh...kasihanilah diri kamu jua kat akhirat nnt...

BlackJack said...

all the best..

Nash said...

Probstat? aku bkn stakat berlobang, ak smpi tak caya, tu paper probSTAT ke, paper probLEM. haha

Entri panas: Alamak, makin panas topik ni!