Saturday, May 8, 2010

masa yg dinantikan...

sekarang tibalah masa yg telah dinanti-nantikan...
setelah satu sem menempuh rintangan dan dugaan...
pahit, getir, manis, masam, riang, tertekan...


menempuh dengan suka dan duka...
senang susah bersama...
tak kira waktu dan masa...
tak kira berapa banyak tenaga yg diguna...
tak kira berapa banyak linangan air mata...(opsss...ayat org pompuan... hak3...)



1 minggu study week...


tak akan aku sia-siakan peluang ini...
untuk memperbaiki diri ini...
sama ada jasmani dan rohani...
kerana perjalananku masih panjang lagi...
ku tidak tahu apa yang bakal menanti...
sebab itu aku mahu persiapkan diri...
supaya aku tidak mudah kalah dan terus lari...
supaya aku dapat tebus kembali...
jatuh sekali bangun seribu kali...
terus melangkah menyusuri jalan ini...
akan ku buktikan kepada kedua ibu bapa ku ini...

YANG AKU BOLEH BERJAYA DALAM HIDUP INI...



perjalananku masih jauh lagi...

disamping itu...hehehe...

abang-abang,
kakak-kakak,
dan geng-geng,
sekalian...

jom la meronggeng... dok setadi je... cemuih aih... study week ni... peluang nih... siang kita setadi... malam kita ronggeng sampai subuh... pastu singgah la sembahyang subuh sebelum balik bilik... huargh...huargh...huargh... setadi, setadi jgak... sekali-sekala... kena lepak-lepak...hehehe...

(jahat jugak aku...)

11 comments:

MINDA MELAYU said...

bleh2.xda mslh..

asparagus malaysia said...

hahaha...tapi bayaq sendiri2 la....

Sir Jazlan said...

la aku igt budak nerd x ronggeng2..haha

Anonymous said...

steady hg dok berblog..truskan usaha enta..begahahahaha (gelak jahat)

asparagus malaysia said...

mat le: ayam btul..aku nerd??? hak3...
anonymous: erk?? man anta??? hahaha....

Nash said...

tolong kejut abg2 bgun subuh...sekian...

asparagus malaysia said...

hargh3..sya sndiri pon kadang2 x terbangun...hehehe...

hafizah said...

azpo comel!!!

asparagus malaysia said...

erk??? sapakah gerangan saudari hafizah ini???

Anonymous said...

jeng3x!! siapekah die..dh lepas minda melayu..azpo kne crik org laen la plak..huhu

asparagus malaysia said...

hek eleh..kecoh la ko..ilek2 sudaaa... wat pa nk kalut...cool beb...