Thursday, May 13, 2010

plate motor ku...

satu tragedi yang tak disangka dan tak diingini telah berlaku... (eceh... mcm la serius sgt tragedi ni...)

tanggal 12 Mei 2010, jam 1.45 pagi... pertama kalinya aku dapati...

PLATE MOTOR BELAKANG AKU HILANG !!! ARGHHH !!!

hari dalam sejarah... hakhakhak...

aku pon heran, dalam banyak-banyak benda yg boleh di'sapu'... plate motor aku jugak yg dia nak sapu...

masa aku parking motor aku, aku yakin plate tu masih ada... cuma hilang satu skru... tergantung je... tapi tak tercabut lagi...aku percaya tak akan ada sesiapa yg akan ambil...

tapi sayangnya, sangkaan ku salah belaka...(nak ayat touching2 je... sepak kang....huhu..)

biarla... plate motor je pon... boleh buat baru balik... no hal...

mungkin 'si pengambil' tu dah x dak duit sgt... dia jual plate tu... bleh dapat duit... boleh bayar yuran ke... wat belanja makan ke... kang x makan kena gastrik plak...

mungkin dia dalam keadaan terdesak gila-gila punya... aaarrrggghhh... biar la... small matter je bro...



wow... seksi plak aku tengok motor aku tanpa plate belakang... huargh3... tapi kalo bawak kluar jumpa dek polis... abis aku... hahaha....

11 comments:

Ayien said...

ak x bawak lari ia...

mfanb said...

ntah2 xde org amik pn..mmg terjatuh...

MINDA MELAYU said...

ntah,,sapa ntah y nk sgt ngan PEX..plate tu jatuh kta org amik lak..ish2..

asparagus malaysia said...

hargh3 !!! x dak2..org amek..ntah2 budak final year..nk wat FYP...jeng3...hehehe..jgn marah abg2...

MINDA MELAYU said...

klu nk wat fyp ngan moto2 tu dh kna sebat dh..paling x pn tggl la raga moto tu kt hg...

asparagus malaysia said...

ok la jgak tuh.... ada la rasa simpati... tggal hndle pon jdi la...hak3....

Muhammad Khairi Bin Roslim said...

nk mintak tuka moto la 2..hak3

MINDA MELAYU said...

smlm cuak jmpa polis..kahkaakahkahaha

asparagus malaysia said...

hak3.... serius cuak...brhnti dlu fikir... pastu ingt....argghh..redah je la...saman, saman je la.nk wat cmna.. kna amek risiko..seb bek polis tu lepas...huhuhu...

SHOLLEH C said...

ish3 azpo.tgk bontot motor pn bnafsu ka?haha.

fishies said...

cam ner deal ngn pakcik polis arie tuh?
muke pucat+gelabah+cuak dowh!

si chow bole pulak memain menari belakang tuh
tengok azpo kena marah.
=p