Monday, March 22, 2010

berazam untuk aktif balik blog...

orite.. pada mlm ni. 22 mac 2010, jam 1.50 a.m. aku berazam nk aktif balik blog aku... ada beberapa sebabnya aku nk aktif balik blog aku....

sebab utamanya, aku TENSION!!! STRESS !!! TERTEKAN !! nk luahkan kat org lain.. malu.... segan.. nnti apa la depa kata " hek elleh... kata lelaki.. tapi mengadu mcm pompuan" ... x pe la... biarlah aku meluahkan masalah aku kt pc nih..kat dlm blog nih.... biarlah pc aku saja yg tahu.... x dak org lain tahu pon.. x pe........

sebab keduanya, aku tgk ramai kwn2 aku ada blog, laki ke pompuan ke, sama saja... dah la tuh..siap bleh post yg touching2 plak tuh..mcm bes je...mood jiwang le..mood sedih le.. mood happy la... aku rasa blog ni adalah satu alternatif untuk aku ber-moody la kot.. walopon x dak org tgk... x pe la..biarlah aku sorang yg tahu...

ok.... setakat ini dlu bermukaddimah untuk aktif kembali..... huhuhu.....

No comments: