Monday, March 22, 2010

tertekan...

seriously.. aku memang dalam keadaan tertekan.. dengan keja bnyak.. assingmnet, test, killer subject plak tuh... keja tu la..keja ni la... tapi x pa.... inilah dikatan life.. hidup mau mencabar... bru ada feel.. aduss.. tapi.. dah x tahan sgt dah....

mugkin org tgk aku, jenis happy go lucky, memanjang hepi je.. mcm x dak masalah...tapi ..siapa tahu apa ada dlm hati ini..... siapa tahu perasaan hati ni... setakat ini..hnya pc ni saja yg tahu... hahaha...

kalo diikutkan hati. mau je aku termenung kat tgga nak naik block v2b tu tiap2 mlm... memikirkan masalah2 aku yg rasanya, x kan habis...tapi...nnti apa prg kata plak... " mamat ni pesal..buang tebiat ke"....huhu. x pela..biarlah aku pendam sorang2...x dak spa yg amek peduli.....

selagi aku mampu bertahan..aku akan bertahan... kalo dah x tahan.... aku akan menangis.. walaupon aku lelaki...

pernah terjadi.....

No comments: