Monday, March 22, 2010

teruskan hidup...

x tahu la apa akan jadi kt aku sem nih.. rasanya pointer akan merudum.... ntah la apa perasaan mak ayah aku nanti...adusss.. nak study pon semakin hari semakin malas.. aku rasa sem inilah yg paling 'style' setakat ni... memang sibuk.....

aku memang risau study aku nih... jadi tunggang- langgang... kadang2 rasa mcm nk balik je p zaman foundation dlu.. study perfect..x yah fikir pasal hal2 lain.. fikir study je... dpt assingment, mlm tu jgak siap.... tapi sekarang....dpt assingment, deadline pkul 5 petang, pkul 4.30 bru wat.. aduss.. aku x biasa dgn disiplin sebegini rupa..jadi aku rasa yg amat bersalah.... MEMANG BERSALAH..

mak ayah aku taruh harapan yg tggi menjulang kt aku...tapi sem ni sja.. dah berapa kalo skip kelas.... sebab hal2 tertentu.. mak aku tnya...pernah skip kelas ke x?? x kan nk jwb pernah, gerenti sendih hati mak aku tuh.... terpaksalah bohong kata x pernah... MEMANG RASA BERDOSA...

tapi, apakan daya.... buat je la setakat mana yg mampu... lgipon...aku sesibuk mana pon aku, aku tahu, ada org lagi sibuk dri aku. dan aku tahu, org lain pon sibuk mcm aku jgak.

aku x salahkan sapa2 atas kejadian ini.... ya Allah..tabahkanlah hatiku ini..menempuh hri2 yg akan dtang, bulan april, mei dan jun, dan seterusnya dgn penuh keimanan dan kekuatan..

amin....

No comments: