Thursday, March 25, 2010

terbaek...

fuh...selepas sudah selesai test fluid mech , Alhamdulillah...boleh la wat... sebab open book, kalo x open book, mati la jgak.
soalan agak susah. mggu ni , 4 mlm aku akan off, maksudnya sibuk tahap maksima punya. dengan meeting, kem interaksi. tapi x pa, aku akn susun jadual aku paling baik punya...

dengan assingment yg banyak, test lgi mggu depan, wow... presentation. bila la aku bleh wat ni. hri ni, esok, lusa n tulat sudah off, g kem interaksi.

tapi x pa, kem tu bes.... aku harap kalo aku g kem tu, akan berbaloi la dgn assingment aku yg bnyak tertangguh nih.... kalo niat betul, insya Allah dapat hikmah Nya....

harap begitu la... biasalah..inilah dikatakan life..

kalo life tido je memanjang, apa kes. boring. x bes langsung.
kena la sibuk jgak sekali-sekala, belajar survive dalam kehidupan.
ni x kerja lagi, kalo masuk alam kerja lagilah sibuk. dengan nk urus kerja, keluarga (hehehe) , anak2...bini....keluarga la tuh. mak n ayah...huhuhu...

ini hnyalah kulitnya sahaja, kesibukkan di universiti ini.

pengalaman membuatkan aku menjadi lebih matang.

No comments: