Wednesday, July 21, 2010

setelah lama tak exercise

cuti akhir semester aku hampir sampai ke penghujungnya... pejam celik pejam celik cuti selama hampir 2 bulan dah pon berlalu...(bapak skema ayat aku...)

sepanjang cuti ni, aku tak banyak sangat buat aktiviti lasak. paling lasak pon donwload cerita je la...hargh3... gila mandom...

aku balik 2 minggu awal ke universiti aku sebab ada trening... 1st day trening mau lunyai jugak la... hahaha... badan aku terkejut siot... "eh2, tuan kita lama tak buat vigorous activity, pe hal tiba-tiba dia pi buat plak... buang tebiat ka..." kata badanku...hehehe....

mau taknya, dok di rumah makan tidoq ja... tiba-tiba kena lari, buat trening lasak...hargh3... sementara nak biasa ja... lepas dua tiga hari normal la... kan aku ni tough... no hal la ... kacang buncis je... hargh3...
http://www.smileycodes.info
gila berlagak aku... cramp nnti bru ada akal...hehehe...

boleh aku menurunkn sikit berat badan ak... setelah membuat lemak time cuti...hak3...
menguatkan kembali otot-otot yang telah longgar dek kerana lama bersantai...huhuhu...

lu mau gadoh ??? lai2...

4 comments:

numy_red said...

salam.. hehe azfar.. badan ang leh ckp kat tuan dia.. bagus ni.. satu penemuan baru..

asparagus malaysia said...

hahaha..btoi tu mira...leh la wat dlm encyclopedia...tulis penemuan nma ak...cantek....

jazlan said...

pe2..x leyh lawan aku yg tough ni..kahkahkah

asparagus malaysia said...

ceh...ak ad 6 packs kot...hargh3...