Thursday, April 15, 2010

ingin sekali... : (

sekadar luahan rasa hati...

minta maaf mak...
minta maaf abah...
anakmu x dapat pulang ke rumah di kala cuti ini...
walaupon sudah kita rancang...
tetapi Allah yang menentukan...

terasa rindu yang amat sekali...

ingin sekali aku meratap wajah mereka...
ingin sekali aku menendengar suara mereka...
ingin sekali aku mencium tangan mereka...

anakmu ini sedar... hanya diri ini sajalah yg mak abah ada...
anakmu ini sedar... hanya diri ini sajalah segala kasih sayang dicurahkan...
anakmu ini sedar... hanya diri ini sajalah segala pengorbanan dilakukan...

terasa rindu yang amat sekali...




ingin aku mendengar suara mereka dikala terjaga...
ingin aku melihat wajah mereka dikala terjaga...

wajah yg membuatku suka dikala duka...
wajah yg membuatku tenteram dikala tenggelam..
wajah yg membuatku terharu dikala sayu...
wajah yg membuatku menyerlah dikala gundah...

akulah kaca, akulah permata...
akulah racun, akulah penawar...
akulah suka, akulah duka...

bagi mereka berdua...



terasa rindu yang amat sekali...

berbuatlah baik kepada kedua ibu bapamu selagi mereka masih bernafas...

7 comments:

MINDA MELAYU said...

terasa sayu bila kubaca....

SHOLLEH C said...

bole letak kat suara cekak ni...sakinah,take note.hehe

Muhammad Khairi Bin Roslim said...

:)
jauh di mata lebih baik dari jauh di hati. :)

Unknown said...

hahaha.... minda melayu ni sapa erk?
jgn abg sholleh...nnti jadi skndal..kang...
ceit ayat abg keri...ayat mau powerr ja..haha..

MINDA MELAYU said...

ko xperlu tau sape aku...

poksu said...

kimsalam kat pakcik ngan makcik k
ikhlas dr poksu~

asparagus malaysia said...

insya Allah poksu...huhuhu -^_^-