Monday, April 12, 2010

terima kasih sahabat.



syukur ku ke hadrat Ilahi.. dikurniakan teman sejati...

ntah mengapa semangat aku pulih kembali... bila bergaul dgn kamu semua.... gelak sama-sama... buat lawak sama-sama..... hati ku kembali riang... walaupon semalam aku memang DAMN DOWN.... mungkin ada nur kot kat wajah kamu semua... hahaha....

aku terfikir....hilang sahabat-sahabat lebih perit dari hilang kekasih...

kena pulau dgn sahabat-sahabat, lebih teruk dari kena pulau dgn kekasih...

oleh itu.. aku berazam.. insya Allah aku akan jaga hubungan sesama kita, kalau ada rezeki..hingga roh terpisah dari jasad...


tanpa sedar, kamu semua la yang membuatkan aku trus berdiri di dalam persatuan ini... tanpa kamu semua, mungkin aku akan terus berdiri, tetapi tidak seaktif sekarang...

kamu semua la yg memberi sumber kekuatan kepada aku...

7 comments:

Muhammad Khairi Bin Roslim said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Khairi Bin Roslim said...

cayalah bro.sudah maju ade blog..xcite dgn kwn2..hak3

Ayien said...

salam...

Betul 2 aspar... ilang kawan lg touched dr ilang kekasih...

so,jagalah ukhwah antara sahabat,k...
(n,mhn maaf andai ak ada wat salah ngn ko selama ni....)

Nash said...

pergh! aspo ade blog wei! pergh2...advanced!

anis88 said...

ilang kawan lg touched dr ilang kekasih...~ wow penah keciwa rupanya....xsgka~ hahaha

MINDA MELAYU said...

hehehe...:)

BlackJack said...

mantap!!