Friday, April 23, 2010

selamat enjoy....

kepada abang-abang,
kepada kakak-kakak,
dan kepada sahabat-sahabat,

yang akan pergi ke SUNGAI itek hari sabtu ni... semoga enjoy... dan semoga selamat semuanya...

selamat pergi dan selamat pulang kembali...

kata abang sorang ni, di SUNGAI tu... x de buaya, mengkarung, mahupun biawak...
tapi ada piranha dengan anaconda... jaga-jaga la... kalo makanan dah abis, tangkap je binatang tu... wat salai... anaconda salai pon sodap jugak ditelan...

tapi kalo susah nak tangkap binatang tuh... ramai lagi yg ada kat situ... salai je diorang... hakhakhak...lawak je... no offense...

akhir kata ... semoga selamat semuanya berpicnic di SUNGAI itek...

enjoyyy... yezzzaaa...



kat SUNGAI tu ada bunga ni...try la cari... hahahahahaha...

p/s: awat la aku p buh gmbq bunga rose nih... x kena lgsung dgn entry... wargh3... lantakla...

7 comments:

Nash said...

kenapa hang letak bunga ros?
tak perlu tanye, kami faham...
muke rock, hati taman...~ ;P

azuaNi kasiraN said...

aspo sengaL~~

MINDA MELAYU said...

fuh..dasyat r...klu pn ade bunge kt sg tu, mst dh hanyut dgn arus sungai dh..

asparagus malaysia said...

abg nash : tu la pasal..hati sya dh x tmn dah... lepas tgk cita crows zero...hak3....
kak wani: cis... kak wani mencari geruh di sini..buargh3 !!!!
minda melayu : woi minda melayu...blah la...blnja aku teh o ais..

MINDA MELAYU said...

ko nk aku blnje plak??ok.aku bleh je blnje ko.no problem..

asparagus malaysia said...

yo bro.....tadi ada sorg abg ni bgtau ko blnja aku..terima kaseh erk..nnti bila aku kenal ko..aku blnja ko plak....

MINDA MELAYU said...

no hal ler bro.aku tnaikn sume jnji kt lam komen ni..tp aku no hal je klu ko still nk kutuk aku..y pnting aku tnai jnji aku.serius ko nk blnje aku??aku nk smthg y sempoi skit r..